BRINDIS

(WordPress m’avisa que he arribat a cinc-centes entrades.)

Una suma on hi ha una mica de tot; però sobretot ganes. Tot i que també he tingut moments de defalliment. De tirar la tovallola. De buscar el sentit de publicar per a una molt petita minoria. I la majoria, amics. I he de ser sincera. Publico sobretot per a mi. Per donar sortida a la inquietud uns dies, a la calma d’altres. Al desig i a la frustració també. És l’eix vertebral que em fa avançar i recular a l’hora. Soc així de contradictòria.

Gràcies a tothom!

© Mercè

PrL

Imatge: pixabay

6 thoughts on “BRINDIS

Add yours

    1. Intento fer comentaris als teus escrits; però no sé si en aquests mesos de parón alguna cosa ha canviat.
      Només dir-te que m’agrada la naturalitat i la senzillesa que tens. Poses en pràctica allò de “menos es más”.
      Em reconec en alguns dels teus textos. La barreja de por i d’empenta. Gràcies per fer-me saber que no soc l’única.

      M'agrada

  1. Hola!
    Merche, 500 entradas no son cualquier cosa. ¡Es genial! Me gustó que no tirases, hace ya tiempo, la toalla y siguieses publicando. Por el bien de los que te seguimos y por ti misma.
    Un besazo!!
    PD: ¡Tengo ganas de verte!

    Enviado desde mi iPhone

    M'agrada

Deixa un comentari

Bloc a WordPress.com.

Up ↑